Scrum w szkole? Ale jak to…?🤔
Na przeciw staje nam eduScrum, połaczenie edukacji i frameworku Scrum.
Na czym ten eduScrum polega? Czy rzeczywiście uczniowie uczą się samodzielności, a nauczyciel wyrobi się z realizacją programu nauczania na czas? Czy może jest kolejną wymyśloną „metodą”, która stała się popularna?
Do tego tematu zaprosiliśmy do naszej „tablicy” 🤓 praktyka – nauczyciela – Marcina Wojciechowskiego, który jest nauczycielem języka angielskiego w jednej z poznańskich szkół.
🤓 Naszego podcastu możesz posłuchać na platformach:
Spotify / Google Podcasts / Apple Podcasts / Overcast / Pocket Casts / Radio Public
Linki i książki, o których wspomniał Marcin w podcaście:
- organizacja eduScrum w Polsce
- grupa na fb „eduScrum Polska”
- blog Marcina – „Koncepcja edukacji”
- książka Scrum: The Art of Doing Twice the Work in Half the Time
O naszym gościu
Marcin Wojciechowski – anglista, absolwent Instytutu Filologii Angielskiej (obecnie Wydziału Anglistyki) Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od dziesięciu lat jest nauczycielem języka angielskiego w jednej z najlepszych szkół w Poznaniu. Zajmuje się koordynacją współpracy z Wydziałem Anglistyki UAM Poznań, przygotowaniem uczniów do egzaminów zewnętrznych i certyfikatów językowych. Ma na koncie wiele sukcesów w pracy dydaktycznej i wychowawczej. Interesuje się wszystkim co innowacyjne w edukacji, a szczególnie zwinnym podejściem do uczenia. Angażuje się w projekty z takich dziedzin jak copywriting, tłumaczenia, dziennikarstwo. Autor bloga Koncepcja Edukacji.